Karangan Saya

Saya berasa sangat penat pada hari ini. Saya telah membuat banyak kerja pada waktu pagi. Pada pukul dua belas setengah saya menelefon Pusat Komputer. Perbualan kami tidak baik. Akhirnya, saya mesti membawa komputer riba saya ke Pusat Komputer di hadapan perpustakaan sentral.

 

satu, dua....lima

 

Selepas itu saya makan tengah hari pada pukul satu. Saya makan ikan dan kentang goreng. Makanan di sana sedap. Saya suka pergi ke kantin Fakulti Sains kerana kantin itu ada batu-bata (tiles) berwarna merah. Batu-bata merah mengingatkan (remind) saya tentang kampus Universiti Nasional Singapura yang lama.

 

membaca dan bermain, mana dulu?

 

Saya masih menulis karangan di blog sekarang. Aduh! penat sekali.  Selepas menulis karangan ini saya mahu membaca buku kerana saya akan bersyarah di simposium pada bulan Disember. Hanya tinggal sedikit masa sahaja kerana peperiksaan akan datang pada dua puluh satu haribulan November. Kemudian, ada banyak skrip yang mesti disemak. Tidak lama selepas itu, sekolah akan bermula lagi pada bulan Januari 2012.

 

mari abang tari cepat sikit

 

Arrrrrggggghhhhhhhhh tolonggggggg!

Leave a Reply

