Hujan dan Esplanade

Petang semalam hujan sangat lama.  

Saya mencari payung untuk pergi ke stesen MRT.

Saya mahu menonton tarian karangan Shen Wei.

 Sebelum itu, saya sudah terlambat kerana makan mee pedas.

 

large_shen-wei-dance-arts-re

Nirvana Re. 2006

Shen Wei pandai sekali membuat idea dalam tarian Nirvana (Re. 2006).

Shen Wei

 

Pereka Tarian Olimpik 2008

Dia ada idea baik dalam tarian berjalan-jalan (Re. 2009)

Tarian Angkor Wat sangat cantik (Re 2007).

Saya makan nasi putih selepas balik dari Esplanade.

Payung saya tertinggal di sana.

Mungkin saya akan mengambil payung itu pada hari ini.

Shen-Wei-Lois-Greenfield-20

Re. 2009 (semua gambar daripada Google)

Leave a Reply

