Hari Jumaat Sibuk

Saya sangat sibuk  dari pukul 9 pagi hingga 1 tengah hari pada hari semalam

 

Saya menulis, menghantar email, membaca, dan membuat foto digital.

 

Tiga orang pelajar kacak dan lima orang pelajar cantik menghantar email kepada saya. 

 

Rasa seronok bercakap dalam surat elektronik dengan mereka.

 

Pada waktu petang saya kira markah pendengaran dan membuat pelajaran bahasa Melayu.

 

Saya mesti mencari alamat elektronik setiap orang di kelas.

 

Pada waktu malam saya menonton Survivor dan Liz keluar daripada permainan itu.  Liz memasak dan bermain dengan baik dalam cerita itu. 

 

Sila lihat: http://www.tv.com/survivor/show/4742/viewer.html?flag=1&i=1058&gri=4742&grti=101&tag=;viewer

 

 

Saya juga menonton rancangan cerita masak-masak Puan Kym Yang dan Ah Cao.  Kym baru berumah tangga dengan Encik Yang.

 

Masak Dalam Tujuh Langkah

Mereka masukkan daging ikan ke dalam daging kambing.  Emmm… sedapnya mereka juga membuat pankek strawberi…..arrrggghhh rasa sangat lapar sekarang.

 

Hari Jumaat sangat sibuk tetapi seronok sekali.

 

 Nota: Gambar daripada http://www.divaasia.com/media_photo/1492

Terima kasih kerana membaca blog ini.

JW Sew

http://cyberita.asia1.com.sg/mkomentar/story/0,6879,152480,00.html?

Leave a Reply

