Sample work for Blogging Literacy LAM1201

Bergembira
Bergembira

Hari itu hari Jumaat.  Cuaca sangat baik pada hari itu.  Saya berjalan ke Esplanade selepas makan malam.  Ada muzik Melayu dekat Concourse Esplanade.

Bernyanyi

Bernyanyi

Saya berasa suka hati dan pergi ke situ. Semua orang senyum menonton beberapa orang pelawat. Seorang lelaki Belanda sedang bergembira dengan penyanyi Melayu.

Ramai orang menyanyi tetapi ada yang mendengar muzik sahaja. Banyak orang berasa sangat gembira pada malam itu. Saya hendak datang lagi ke Esplanade pada malam hari Sabtu.  Saya akan pergi dengan kawan-kawan saya di kampus.

 

 

This is creared as a sample for LAM1201.  All the words are found in the print material and lecture slides.  JW Sew 10 Oct. 2009

Leave a Reply

