And So They Said in Malay

TA5

TA6

Gadis Kelakar (A)

Kuasa (A)

 

310320090241 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baju biru ini sangat sesuai dengan saya tetapi harganya $500/=.  Saya tidak ada wang bagamana?????

Jangan bimbang Cik, Saya ada satu idea….

Saya mesti jaga makan saya kerana saya tidak mahu menjadi gemuk seperti emak awak!

 

Apa? Apa awak cakap??????……………………………

 31032009004

Pisang Goreng (A-)

Soto Ayam (B+)

 31032009040

 

 

Cepatlah! Sudah keluar…..Ah….Sakit! Sakit…Saya tidak tahan lagi…  Ahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

310320090184

Ibu akan dapat potongan harga dan makanan lebih daripadanya kerana dia kawan saya…….

 

Rockers (B+)

 

Anjing & Kucing (B)

 

 

310320090281

 

Oh! Walau bagaimanapun saya hanya menyokong pasukan Newcastle…sahaja…………….

 

31032009016 Terima kasih Sayang…Sayang awak memang sangat baik…kita mahu makan apa pada malam ini?  

 

Kuasa (B+)

 

Kucing Berempat (C+)

 31032009034Tidak boleh…Dia suka yang tinggi. Er tidak sesuai dengan Cik..Ini bagaimana..dia sangat kaya

31032009008 Errr………tetapi saya tidak ada $300…bapa dan ibu tidak akan membelikan PSP ini…Saya mahu PSP bagaimana???!!!!

 

 

Musim Bunga (B+)

 

Ayam Bertiga (C+)

 31032009021

 

Ada SMS dan tempat ini akan…….dalam masa tiga minit lagi….cepat lari dari sini

 

31032009012

Bagaimana kalau pekerja asing hendak tinggal di tempat ini?…..Mereka tidak buat kacau…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Learning Malay in the real word.

Well done TA5 & TA6 for the holistic effort Yof verbal styling!

Leave a Reply

